İçeriğe geç →

Ablamın Dünyası (4)…

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Ablamın Dünyası (4)…
Kaldığımız yerden devam ediyorum…

En son ablamın ormanda ali abi ile tatsız biten olayını anlatmıştım oradan devam edicem.
Piknikten döndük, uzun bir süre ablam derslerine odaklıydı, üniversite sınavına gireceği için harıl harıl ders çalışıyordu ve Ali abi ile aralarında dikkat çekici bir şeyler olmuyordu. Ablam sınava girdi, ama sınavının iyi geçmemişti söylediğine göre, haziran ayının ortalarındaydık ve sıcaklar iyice artmıştı nemli hava kendini fazlasıyla belli ediyordu dolayısıyla ablamın giydiği kıyafetlerde açık kıyafetlerdi. Yaz tatilinin gelmesiyle okullar kapanmış tatil moduna girmiştim bende. Annem babam haftada 6 gün işe gidiyor , ablamla ben de evde takılıyorduk sürekli. Benim tek sosyal aktivitem arkadaşlarla sokakta top oynamaktı, ablam ise en yakın arkadaşı Duygu ile görüşüyordu sürekli, ya Duygu bize geliyor ya da ablam Duygulara gidiyordu ama daha çok Duygu geliyordu. Duygu esmer bir kız, aman aman güzel değil ancak sexidir. Yaklaşık 163 boylarında ,hafif küçük memeli , kalçaları ise baya çıkık birisi. Kalçalarını hayal ederken çok 31 çekmişliğim vardır. Size daha önce ablamın ali abiyi gece eve soktuğundan bahsetmiştim, daha iyi anlaşılması için evin krokisini çizdim , detaylar önemli :D:D

Ablam, Ali abiyle bunları yaşadığı için bende sürekli onu izleme isteği doğmuştu bu olaylar başladığından beri. Yaz mevsimi geldiği için yine düğünler başlamıştı ve bizimkiler ve ali abinin ailesi şehir dışına düğüne gideceklerdi. Ali abinin ailesi ve bizim aile hep ortak hareket ederdi genelde.Annemle babam iş yerinden izin almış , ali abinin ailesiyle beraber başka bi şehire düğüne gideceklerdi. Ablamla ben gitmedik, Ali abinin ailesinden ise sadece Ali abi ve dedesi gitmedi. Evde ablamla yalnız kaldığımız için sürekli önce olan olayların tekrar edeceğini düşünüyordum yani Ali abinin gecenin bi yarısında ablamın odasına gelip onu sikeceğini düşünüyordum. Küçük yaştayken böyle şeyler yaşamak insanın psikolojisini kötü etkiliyor ve hep aynı olayların olacağını düşünüyorsunuz. Düşündüğüm gibi de oldu, Ablam yine gecenin bi yarısı odanın kapısını açtı ve benim yatağımın kenarına gelip uyuyup uyumadığımı kontrol eetmeye başladı, uyandığımı çaktırmadan uyur numarası yaptım. Sonra evin giriş kapısına doğru gidip(krok**e kırmızı çizgili yer) kapıyı açtı. yatağımın kenarındaki pencereden vuran sokak ışığı odanın içinin loş olmasını sağlıyor ve kimin geldiği belli oluyordu. Ali abiydi gelen, anlaşılan ablamla araları düzelmişti, halbuki bayadır bi emare görmemiştim aralarında. Ablamın odasına geçtiler ve kapıyı kapattılar. Pür dikkat onalrı dinliyordum, yaklaşık beş dakika falan fısıltıları geldi, aradan biraz daha zaman geçtikten sonra cork cork sesler gelmeye başlamıştı. Ablam ali abiye sakso çekiyordu çünkü ara ara öğürme gibi ses geliyordu bana. 10 dakika falan sakso çekti, aynı sesleri duydum çünkü, Ali abi daha sonra hadi yeter bu kadar içine girmek istiyorum dedi. Hemen ardından ablamın ahhhlama seslerini duymaya başladım. Olabildiğince sessiz olmaya çalıştığının farkındaydım çünkü içeride ben vardım ama ona rağmen sesi baya geliyordu bana. Aradan iki üç dakika daha geçtikten sonra ablam baya haykırmaya başladı, yatak gıcırtılarıyla beraber ablamın ”ığğğğhğhhhhhh devam et aşkım , aşkım sok sşkım sok aşkım sokkkkkk” seslerini duyuyordum. Olanları izleme şansım yoktu sadece seslerini duymakla yetiniyordum. Zaman geçtikçe ablam baya ses çıkarmaya devam ediyordu, Ali abi yaklaşık 20 dakika boyunca sikti ablamı içerde, en son ablam iyice sapıttı ,tuhaf tuhaf sesler çıkarmaya başladı. Iııııııığğhğhhh aaaaaaaaa gibi sesleri geliyordu sürekli ve Ali abinin pompalama sesleri içeriye kadar geliyordu, yatak gıcırtıları ve sesler iyice arttı ve 30 saniye sonra ohhhh diye bi ses gelip sesler kesildi. Ali abi boşalmıştı, aşkım ben gidiyorum deyip yavaşça evden çıkıp gitti Ali abi. Ablamdan ses seda yoktu. bi süre daha sesi çıkacak mı diye kulak kesildim ancak ses falan gelmedi, yatıp uyudu ben de.

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Kategori: Sex Hikayeleri

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

pendik escort didim escort adapazarı escort adapazarı escort gaziantep escort antep escort ensest hikayeler pendik escort kartal escort maltepe escort pendik escort konyaaltı escort ankara escort bahis siteleri canlı bahis canlı bahis canlı bahis canlı bahis canlı bahis sakarya escort porno izle